Bleach World 2

Gra PBF w świecie Bleach.


#1 2009-09-25 16:22:19

Brom

Vaizard/Admin

10009353
Zarejestrowany: 2009-09-24
Posty: 55
Punktów :   
Imię Zanpakutou/Lalki: Kusaryuu
Oddział: XIII [Porucznik]

Wzór na Kartę Postaci

Imię:
Nazwisko:
Profesja: Quincy, Człowiek, Dusza, Shinigami, Hollow lub Bounto.
Vaizardem oraz Arrancarem można się stać tylko w przygodzie.
Płeć:
Kobieta otrzymuje: -1 Wytrzymałość, -1 Siła, +2 Zręczność.
Mężczyzna otrzymuje: +1 Wytrzymałość, +1 Siła, -2 Zręczność.
Wiek: Min. 5 lat. Wiek shinigami itp. liczy się w przeliczeniu na ludzkie. Czym większy wiek, tym większe wymagania.
W przypadku wieku poniżej 13 lat (czyli 12 lat i mniej) gracz otrzymuje przymusowo wadę "dziecko" - musi też spełniać jej wymagania.
Waga:
Wzrost:
Wygląd: Opis lub obrazek.
Charakter: Opis, nie wymienianie cech.
Ekwipunek: Początkowo nic.

Historia: Adekwatna do wieku postaci i jej siły.

Pieniądze: 500 Ryo.

STATYSTYKI
(Do rozdania na wszystko 10 pkt. Dodatkowo za każde 5 lat wieku postaci +1 punkt na statystyki. Początkowa wartość każdej statystyki = 5. Statystyk nie można odejmować - mogą spaść poniżej 5 tylko pod wpływem umiejętności, premii od płci lub profesji i oczywiście w trakcie przygody.)
Atrybuty:
Siła: 5
Szybkość: 5
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 5
Psychika: 5
Reiatsu: 5
Kontrola Reiatsu: 5

OGÓLNE

Udźwig: Siła*10 kg
Przy wartości siły 21-30 = Siła*15 kg
Przy wartości siły 31-40 = Siła*20 kg
Przy wartości siły 41-50 = Siła*30 kg /// (i tak już do końca co 10 kg)
Prędkość (śr.): Szybkość[km/h]. Prędkość, z którą postać może poruszać się przez długi okres czasu, nie męcząc się.
Prędkość (max.): Szybkość*2+10[km/h]. Prędkość, z którą postać przemieszcza się zazwyczaj w czasie walki, pościgu, desperackiej ucieczki.
PŻ (Punkty Życia): Wytrzymałość*10.
PR (Punkty Reiatsu): Reiatsu*Kontrola Reiatsu.

Techniki
Magia: Można na początek wybrać tyle zaklęć ile posiada się inteligencji/3(dla duszy - /4; w przyszłej grze to już się nie liczy). Musimy spełniać ich wymagania - maksymalny poziom zaklęcia, które jesteśmy w stanie poznać = inteligencja*2 (dla duszy 1,5). Na początku nie można wybrać zaklęcia o poziomie wyższym niż 50.
Poznane Hadou: LISTA HADOU
Poznane Bakudou: LISTA BAKUDOU

Umiejętności: Można wybrać tyle, ile posiada się inteligencji podzielonej przez 5(bez zaokrągleń)+1. Umiejętność można wymienić na 1 punkt do statystyk (oczywiście tylko przy robieniu KP). Ich listy znajdują się tutaj.
Umiejętność klasowa to taka, którą wybrać może wyłącznie ktoś o odpowiedniej profesji.
Wady: Za każdą wadę można dobrać dodatkową umiejętność (lub dwie w wypadku wady wartej 2 pkt, nie dotyczy klasowych) lub zamienić ją na 1 punkt (lub dwa pkt w wypadku wady wartej 2 pkt) do statystyk. Listę wad znajdziecie tutaj.




W niektóre miejsca powstawiam linki jak już będą gotowe.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.virusmt2.pun.pl www.fani-metin2.pun.pl www.yitian2.pun.pl www.bakugan-rpg.pun.pl www.lhs.pun.pl